Vinprovning

Efter skolan idag så hade jag, Johanna och Nils våran vinprovning. Gick riktigt bra faktiskt!
Vi hade den inte för klassen utan vi hade bjudit in lite folk som vi känner. Våran rektor var också bjuden men han kunde inte komma, men sen fick vi ett mail av han där han sa att han hade bjudit dit en annan istället för han. Tyckte det var lite skumt att man bara skickar dit nån annan istället för en själv. Vi hade inte ens en anning vem hon var.

När jag kom hem så la jag mig med Elin och sov en stund i soffan, nu har vi busat lite och hon pratar hur mycket som helst! Hon är så underbar vårat lilla troll!
En annan som också är underbar är stene. I morse kom han med frukost på sängen åt mig! Tack och lov är stene inte nån som gör såna saker så ofta. Jag är ingen tjej som är förtjust i romanntiskt tjoller. Men frukost på sängen nån gång ibland är riktigt trevligt :)

Kommentarer
Postat av: mamma

hej gumman

Försök inte jag vet att det finns en liten romantiker i dig ibland.Saknar dig o snart ses vi.

Kram

2009-02-04 @ 00:30:57
Postat av: Anna

haha romantiskt tjoller.. du är bra rolig du:)

2009-02-04 @ 14:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0