Pinsamt

Jag tycker faktiskt att det är ganska pinsamt att jag har en blogg. Det är ju världens modegrejjen just nu och ALLA har en. Ganska töntigt egentligen men jag tycker att det är såååå kul att skriva :D
Inte för att jag egentligen har så mycket viktigt och filosofiskt att skriva om. Jag är inte heller så bra på att uttrycka mig i skrift, men det är fortfarande såååå kul!
Satt för nån dag sen och läste alla mina inlägg som jag skrivit. Man har glömt bort en hel del, bla att jag var så himla trött och hur mycket jag sov när jag var gravid. Men det är bra att man glömmer lite så att man vill vara gravid igen.

Idag ska vi hämta Elins nya bilbarnstol, jag längtar!!

Kommentarer
Postat av: Bellizzen

Skönt att jag inte är ensam om mina tankar då. Började nästan fundera på om det var MIG det var fel på :-)

2009-02-09 @ 20:26:18
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2351

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0