Sömn

Det blev fullt upp igår men jag hann allt som jag skulle iaf! Men jag kan lova att jag däckade i sängen direkt igår. Ändå känner jag mig lika trött idag, som om jag inte har sovit alls. Konstigt att det är sådär ibland, man sover och sover men känner sig alldrig riktigt utvilad. Det skulle vara himla skönt att få ligga i sängen och bara sova i en hel dag! Men jag ska inte klaga på att jag får sova lite, för egentligen får jag sova ganska mycket. Elin sover ju hela nätterna och det finns många bebisar som vill ha mat flera gånger under natten som är i samma ålder som henne. Vi har ju rätt så tur faktiskt! :D

Fick precis ett telefonsamtal av Maja som skulle komma hit idag. Hennes bil gick sönder i morse när hon körde sin kille till jobbet så vi ska träffas en annan dag. Så då blir det slappar dag idag, så jäkla skönt! Nog för att vi behöver skriva på vårat arbete men vi har på oss till i Maj så det känns ändå rätt så lugnt.

Kommentarer
Postat av: sassa

kikar in , gör så att du får 1 till besökare

2009-02-12 @ 14:39:43
URL: http://sandram.webblogg.se/
Postat av: Saphire

Ja man ska vara tacksam över att kunna sova på nätterna.

2009-02-12 @ 14:45:03
URL: http://saphire.blogg.se/ennyborjan
Postat av: anna

Hej =) ville bara önska en trevlig helg och en glad alla hjärtas dag imorgon ! kram

2009-02-13 @ 10:03:17
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0