Musiktips tack

Vi ska åka ner till Härnösand imorgon och vi är så jäkla less på skivorna vi har i bilen. Dom är också väldigt repiga så dom låter inte riktigt som som ska. Men jag har faktiskt köpt cd fodral nu!
Nu ska vi iaf bränna nya skivor, men vi har ingen musik på datorn. Eller jo barnvisor men jag vill lyssna på annat än vaggsånger och karlsson på taket.
Vi fick ju lov att lämna tillbaka datorn till skolan och få en ny när det var virus på den så vi har inte hunnit fixa så mycket musik till den här datorn.

Så om ni har några tips på bra låtar att ha i bilen så säg till :D
Vi har väldigt blandad musiksmak jag och min sambo så alla tips är välkomna.

Kommentarer
Postat av: ani

Har du några speciella planer till sommaren =) ?

2009-02-12 @ 15:27:23
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: ani

sv: åker till turkiet 18/6 sen flyttar jag till london i septm:)

2009-02-12 @ 15:54:30
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0