Livrädd

I natt vaknade jag av att Elin slutade andas tvärt. Jag tror alldrig att jag har varit så rädd i hela mitt liv!! Tror att hon fick snor/smen i halsen, lät som det iaf. Hon sov på min arm så det var väl därför som jag vaknade. Som tur var så gick det snabbt tills hon kunde andas igen.
Sen kunde jag inte sova på resten av natten, var så himla orolig för min lilla ängel. Låg bara i sängen och höll om henne och kände att hon andades. Var nog lite chockad.

Så nu är jag trött, sitter på jobbet och försöker plugga men jag vill bara hem och vara med Stene och Elin.
Vilket betyder att jag får ingenting gjort. Men jag har ju 4 timmar till på mig innan jag slutar.
Stene är nog rätt så trött idag också eftersom han är sjuk, så det blir skräpmat till middag ikväll. Ingen utav oss är särskilt sugen på att ställa sig och laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0