Ledig idag

Idag har jag varit ledig och hemma med Elin. Min lilla sötnos! Vi har sovit hela natten och dagen. Hon äter inte så bra så hon är tröttare nu än annars :( Men jag har pratat med BVC och dom sa att så länge hon är pigg och glad när hon väl är vaken så ska vi vänta. Men hon tyckte också att 3 ggr på en dag var lite lite.
Nu ligger hon i soffan och skrattar och pratat så det är ju bra. Jag hoppas att hon iaf vill äta fyra gånger idag.

Signe - är du på bb nu eller??? Tycker du borde få din bebis vilken dag som helst nu.

Förresten så har våran granne skottat åt oss i morse. Fan vad snälla dom är!! :D

Kommentarer
Postat av: signe

Nädu.. jag ligger hemma i soffan och väntar. Ungen verkar ha det bra där inne, jag skulle inte heller komma ut om jag visste att det var -18 ute!

2009-02-07 @ 11:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0