Jag vill inte vänta

Jag är en sån här person som vill ha allting nu, helst igår. Så när jag for och skulle byta bilbarnstolen idag och dom inte hade nån hemma utan var tvungen att beställa, så blev jag så himla besviken, nästan arg. Jag som är så jäkla känslig och blir galen om jag inte får som jag vill blev då självklart inte så nöjd.
Vi kan ju inte åka ner till härnösand utan just den bilbarnstolen!!
Som om det inte alls skulle funka med den vi har och jag tror knappast att Elin bryr sig. Men jag brukar komma på mig själv efter en stund och tänka att det är bara bra om jag lär mig att jag inte kan få allt på en gång.
Men det skulle iaf vara himla kul ifall vi hann få den nya innan vi åker.

Ikväll är det Såld på hus kl 21.00 på tv4+ :D

Kommentarer
Postat av: Gitsie

Exakt så är jag också, vill jag ha en sak så ska det vara helst igår...tålamod är inte min starka sida. ;)

2009-02-10 @ 20:57:16
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag är precis likadan, det ska ha hänt helst igår, haha.

2009-02-10 @ 23:15:02
URL: http://annaali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0