Hundar

Såhär såg det ut när stene skulle rensa kattlådan. Han är såååå duktig :P





Har varit ute med hundarna i det vackra vädret. Det finns faktiskt en sak som är possitivt med att det snöar så mycket som det gör. Man kan ha Rocco lös för det är inte så stor chans att det finns nånting ute som han kan jaga :D
Så vi har varit ute och busat, tränat på inkallning och sprungit. Min kondis var inte den bästa så jag orkade inte så mycket, trodde jag skulle dö när vi kom hem, kunde knappt andas och hade mjältugg!
Alice tyckte inte det var lika kul att vara ute i detta väder, hon försvinner som i snön så jag var tvungen att tvinga med henne ut.

Nu är Ante och hälsar på med Zeb, han ser ut som en jack russell men han är en blandras. Tax, tysk terrier, jack russel och stövare är några raser han har i sig.
Men han är skitsöt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0