Fredagen den 13 Februari - Svensexa/möhippa

Helgen då mamma och Odd äntligen gifte sig. Jätte kul med ett tre dagars balbröllop!

Fredagen blev en jätte lyckad kväll med mat, lekar, strippor och en massa annat kul :D

Här kommer lite bilder från kvällen

.
Stene, Elin och jag


Brudparet



Jag, Carro, Hilda och Linnea.

Ska berätta en liten kul gej som hände under natten.
På fredagen fick stene ta sig några öl och jag gick till hotellet med Elin kring midnatt för att sova lite. När klockan är halv fem på morgonen kommer stene in på rummet och säger "Älskling jag har dragit med mig en brud hem".
Kan ju säga att jag i sömnen blev väldigt förvånad och lite arg vad han ville med en annan tjej.
Men som tur var så var det min syster som han hade hittat liggandes på golvet i lokalen och sov. Så snäll som han är så hade han släpat med henne till rummet så hon åtminstone skulle få sova i en säng.
Så det blev att min syster sov i en säng, stene i den andra och jag i skarven. Så det blev inte så mycket mer sömn för mig den natten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0