Utställning i Juni

Alice uppfödare ringde idag. Det blir en utställning 7 Juni (dagen före stenes 30-års dag). Vi tänkte köra en valpträff då så vi hoppas att alla kan komma. Vore skitkul att träffa alla valparna igen. Vi har träffat 2 st men inte dom andra 2.
Jag ska iaf sitta med Jill (Alice uppfödare) hela den dagen och skriva allt som ska skrivas. Vi ska hjälpa till en del under dagen och behöver fler som hjälper till. Har pratat med en som köpte valp och dom skulle hjälpa till iaf och det är ju bra.

Så nu blir det en massa fixande och planerande inför utställningen och även för Elins namngivelse och Stenes 30-års fest. Har ju även ett projektarbete och praktik som jag håller på med + en tenta och en inlämningsuppgift som ska vara klar innan jag slutar skolan om 5 veckor. Så nu är det verkligen fullt ös medvetslös för mig i några veckor.


Kommentarer
Postat av: K

Fullt upp med andra ord.

Lycka till med allt!

2009-04-20 @ 20:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0