Tänk vad drömmar kan göra

Igår drömde jag om att jag och Stene hade flyttat till hans föräldrahem i Vänträsk. Vi planerade hur vi ville renovera och göra i trädgården. Vilka möbler vi skulle ha och hur barnens rum skulle se ut. Ja för i drömmen hade vi många barn, och en jäkla massa hundar som sprang runt överallt!
När jag sen hade vaknat var jag på jättebra humör resten av dagen/natten (jag jobbar natt i helgen). Jag var sprallig i hela kroppen och kände mig väldigt hoppfull inför framtiden.

Men idag när jag sov så drömde jag bara konstiga och hemska saker. Så när jag då vaknade var jag bara ledsen och arg. Det känns som att mitt humör är förstört för resten av den här dagen.

Så nu får jag försöka tänka possitivt så min natt inte blir helt förstörd.
Tänk egentligen hur mycket ens drömmar kan påverka vilket humör man är på.


Kommentarer
Postat av: Bodil

Usch, drömmar kan verkligen förstöra en hel dag om det vill sig illa...

2009-04-19 @ 10:15:00
URL: http://badhusgatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0