Stene är hos tandläkaren nu igen

Jag sitter och oroar mig för vad det här kommer att kosta. Det var nånting med en rotfyllning tror jag? Jag har hört rykten om att det inte alls är särskilt billigt. Jag hoppas att dom är fel!
Men det är väl bara betala och se glad ut.   Suck

Jag fattar inte varför det ska vara så satans dyrt att gå till tandläkaren. Det skulle ju inte göra nånting ifall dom blev lite billigare så man slapp må dåligt varje gång stene ska dit. Jag har iaf tandläkarförsäkring så för mig kostar det ingenting när jag ska dit utan jag betalar en liten summa varje månad istället. Stene kanske också borde skaffa sig en tandläkarförsäkring, han är ju där rätt så ofta och lagar hål. Ska be han kolla upp det där!

Jag röstar iaf för billigare tandläkarbesök!

Kommentarer
Postat av: Tjockisbloggen

Hejsan!

Tittar in och tipsar om att vi just nu har en tävling där man kan vinna romantiska, erotiska produkter från Kärleksbutiken :-)

2009-04-17 @ 11:17:00
URL: http://tjockisbloggen.wordpress.com/
Postat av: annso

hallå där! :)

Jag undrar hur man går till vägar för att få en tandläkarförsäkring? :)

Svara i min blogg är du jättesnäll, så jag slipper leta tillbaks till detta inlägg.



Vänliga hälsningar ann-sofie

2009-10-14 @ 16:04:14
URL: http://kiingwood.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0