Rea

Hämtade in posten idag efter jag vart ute på promenad med hundar och barnvagn. Sen när jag satt och gick igenom reklamen så ser jag att dom har REA på mattan som jag precis köpt. Snacka om otur! Fast dom hade bara satt ner den 100 kr så det var ju inte så jätte mycket. Men ändå! Det här är anledningen till att jag alltid handlar saker och ting på rea + att det är ju mycket roligare att fynda på rea än att köpa till ordinarie pris, och så får man så mycket mer för pengarna. Det är lycka för mig :D

Jag köpte ett par byxor till Elin för ett tag sen till ordinarie pris och dom är på halva priset nu. *surar*
Så nu är det enbart rea shopping som gäller för mig!


Kommentarer
Postat av: K

hmm, trist! Det där brukar alltid hända mig med.

2009-04-16 @ 20:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0