Min nya korg

Jag började virka en stor korg som jag skulle ha alla mina virkgrejjer i. Men när jag hade virkat ett par varv så insåg jag att jag hade gjort fel i början. Så det var bara att riva upp allt! *irriterad*
Men då tänkte jag att jag skulle testa göra en mindre korg istället så jag ser hur jag ska göra. Det är ju mycket lättare att göra om på en liten korg. Det är lite mindra störande att riva upp en liten istället för en stor korg som man har arbetat flera timmar på. 

Såhär blev iaf Elins napp korg



Jag hoppas ni alla lägger märke till hennes fina Skellefteå AIK napp som ligger där.
Synd bara att hon inte gillar den så mycket :(

Kommentarer
Postat av: K

Vilken fin korg! Jag skulle så gärna vilja kunna och ha tålamodet att handarbeta. Finns så mycket fint ,speciellt virkade saker.

2009-04-06 @ 17:42:02
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0