Jag är INTE snäll mot Stene

Det var fär några dagar sen när lillebror var här. Alex var påväg att baka en kaka och stene var påväg in i duschen. Så jag ställde mig och skulle diska, tänkte att det skulle som vara skönt att bli av med lite disk. Iaf så när stene står och tvålar in sig i duschen så tar varmvattnet slut. För hemma hos oss så kan man inte diska och duscha samtidigt, vi har inte tillräckligt mycket varmvatten. Men jag hade fått tillfällig minnesförlust så Stene fick duscha i kallvatten. Han var inte så jätte glad när han kom ut från toan. Han hade ju haft planer på att raka sig men han fick lov att se ut som ett skäggo ett tag till. Så nästa gång Stene duschar ska jag inte diska samtidigt!

Tur att kakan som Alex bakade blev god iaf :D


Kommentarer
Postat av: Alexander Lindkvist

Haha stackars Stene! Tack för dom trevliga stunderna med er :) saknar er!!! Fast snart kommer jag kunna vara hos er ofare :) FÖR SNART FLYTTAR JAG :D PUSS PUSS JENNY OCH STENE OCH ELIN!!!!

2009-04-18 @ 23:20:11
URL: http://alex.team-gamegear.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0