Hemnet.se

Idag ska jag sitta på hemnet och kika på hus. Skulle så gärna vilja flytta härifrån nu. Men Stene vill helst inte för han trivs och jag ville flytta för länge sen. Jag får hoppas att jag hittar nått fint hus så stene ändrar sig :D Iofs så vill vi inte köpa hus utan hyra ett så hemnet är väl inte det bästa stället att kolla på. Men det är kul iaf!

Elin åt ett helt mål igårkväll och i morse! Nu hoppas vi på att hon fortsätter att äta normalt. Hon får också gärna fortsätta sova hela nätterna. Har ju varit lite si och så med det den senaste veckan.

En bild på Elin i sin barnstol, farmor hade sparat den från när Stene var liten.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hihi, jag har ett svagt minne av att jag och mina äldre systrar hade en precis likadan. I de färgerna också. :-)

2009-04-12 @ 15:24:18
URL: http://mammacarolinas.blogg.se/
Postat av: J

Vilken stjärna hon är:)



Jag vill också hitta hus som man bara kan hyra inte måsta köpa..men det går ej att hitta!

2009-04-12 @ 20:28:56
URL: http://johannalundman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0