Bärsjal

Jag skulle vilja ha en bärsjal. Jag gillar inte riktigt bärselen, den funkar men jag är inte riktigt bekväm med den. Sjalarna verkar så mycket bekvämare. Det kanske bara ser ut som att dom är det, jag vet faktiskt inte, har aldrig testat. Fast jag skulle vilja låna en och testa om jag gillar dom innan jag köper en. Dom är ju trots allt inte så billiga. Så om nån har en som dom vill låna ut en stund så vet ni vart ni ska höra av er :D


Lite uppdatering om Stenes besök hos tandläkaren. Han tyckte inte alls att det var kul för han kunde inte bedövas. Så han fick göra rotfyllningen utan. Sen så hann dom inte göra klart så det blir fler besök för han. Stackarn!

Kommentarer
Postat av: cindy

Sv: Håller helt med dig, internet blir ju så mkt besvärligare om det är fel stl..

2009-04-18 @ 18:55:34
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0