TELIA

Jävla *piiiiip* Telia!
Måste snacka med dom i telefonen flera ggr/månad, sitta i deras telefonköer och prata med personer som bara kopplar mig vidare för dom vet inte vad dom ska göra och tillslut så får jag prata med nån som "löser" mitt problem. Men det är bara som dom säger för det blir inte alls löst, och när jag ringer och säger det jo då finns det inga anteckningar på att jag har pratat med dom eller att dom skulle lösa problemet som förresten inte alls går att fixa. Vad får jag för att jag lägger ner massa tid och energi på att försöka lösa allt det här?? Jo jag får betala100 kr mer i månaden för mitt bredband. Jag som tyckte att det var dyrt innan jag var tvungen att betala dom där extra 100 kronorna.
Så nu vill jag byta leverantör men gissa vad. Eftersom vi har bredband via telejacket så finns det ingen annan som kan leverera hem till oss. Jag behöver ju internet för mina skolarbeten och stene klarar sig inte alls utan. Så vad gör man?? Är det nån som har tips??

Några andra kul saker som har hänt är att jag har jobbat för mycket i sommar så jag ska egentligen inte få fullt CSN. Men jag har inte rapporterat min inkomst så jag får ta den smällen om två år när jag får ett inbetalningskort. Det där med att jag har jobbat för mycket är alltså halvtid i Juni, heltid i Juli och halvtid i Augusti. Så det är jag lite sur över också.

Sen har vi ju skolan, ja det är inte så bra stämning där just nu. Har hänt lite grejer som gör att endel inte är så nöjda. Fast jag tror att jag är den som blir mest upprörd, kan det bero på gravidhormoner kanske??

Nej nu ska jag till Vänträsk och soooooova och träffa min älskling :D

Kommentarer
Postat av: j

hej snygging!=) Så söt du är med hormonerna, jag gillar när du är lite arg för du är bara söt då:) jag kmr inte hellet få något csn då? helt körd.. Jag längtar jätte mkt efter din bebbe:)

saknar dig och klassen, hälsa alla=)

puss och kram

2008-09-05 @ 23:48:22
URL: http://johannalundman.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0