Sjuklingar

Var i Vänträsk nästan hela förra veckan. Sov i stugan och tog det lugnt, så himla skönt att vara utan tv, internet och det är knappt så telefonen fungerar :P
Jag och Stenes mamma tog en shoppingtur på lördan, fyndade en hel del billiga grejer :)

Stenes pappa kom hem i fredas och hade feber, i söndas på morgonen började stenes mamma känna sig dålig och på söndag kväll så var stene sjuk. Nu börjar jag också känna mig hängig. Men jag går bara skola imorn sen är jag ledig i två dagar så då kan jag vila upp mig.

Fast jag är jäkligt sugen på att röjja upp lite i förrådet för när vi får nya soffan så måste den gamla ställas upp där och just nu finns ingen plats.

Var tvungen att köpa nån ny tröjja idag för det ekar i min garderob. Nu har jag iaf säkert 5 tröjjor och 4 byxor som jag kan ha och några linnen.

Nu blir det ut och skottträna stövaren sen ska jag bara dega resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0