Rensning

Håller på att rensa uppe i förrådet. Ska kasta kasta kasta grejjer!!!! Jag kommer säkert att ångra mig sen men just nu vill jag bara rensa bort sånt som jag inte använder och tycker är fult. Typ stenes tavlor som jag tycker är gräsliga, fast han tycker dom är jätte fina, så dom får väl stå i förrådet och aldrig komma upp på väggarna.
Men det finns en hel del annat som man kan kasta som jag inte vet varför jag har kvar. Det kan ju vara bra att ha nån gång, eller???

Stenes bössa sköt inte riktigt som den skulle så han var tvungen att köpa nya ringar till kikarsiktet. Kan ju säga att det blir inget nytt kikarsikte på mååååååånga måååååånga år. Stene är en jaktgalning!!

Nu är jag vrålhungrig och vi har ingen mat hemma som jag är sugen på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0