Behöver en mening

Sitter hemma och gör ingenting. Mår rätt så dåligt just nu så jag ska vila och ta det lugnt. Är inte på praktiken så ofta för jag orkar inte hela dagar. Även fast vi gör mest annat skoj och inte så mycket jobb :P
Men jag blir galen av att vara hemma. Nog för att jag har en massa saker som jag behöver göra men dom sakerna klarar jag inte riktigt av pga av att jag är rätt så stor om min mage just nu. Så jag ligger hemma framför tvn hela dagarna, det är INTE kul. Jag behöver ha nånting att göra som är meningsfullt och tar upp min tid. Jag har jättesvårt för att inte jobba och nu när jag inte jobbar eller går skola blir jag GAAALEN.
Snart kommer jag sitta i ett hörn och gunga, rycka mig i håret och prata för mig själv.
Haha så allvarligt är det ju inte riktigt än iaf :P

Nu ska jag göra mat och vänta på att stene kommer hem för idag ska jag spöa han i kort. Igår fick jag storstryk i 500 två gånger så idag ska jag ge igen hade jag tänkt. MOAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: J

Du är dåååååååååååååååålig på att uppdatera din blogg :P puss

2008-11-05 @ 11:53:51
URL: http://johannalundman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0