Valpar!

Måndagen den 5 maj kom den fyra små söta valpar, två tikar och två hanar :D Allting gick jätte bra och Alice och alla valparna mår hur bra som helst! Känns jävligt tungt att sälja dom små sötnosarna men man kan ju inte behålla alla. Hoppas att vi hittar några bra valpköpare som man trivs med också, vi har några som är intresserade men ingen som vi har träffat än. Valparna ska helst vara tre veckor innan den kommer en massa folk så vi väntar tills dess med att träffa de som är intresserade.

Mer saker som har hänt är att vi var i norge och hälsade på Linnea. Det var verkligen hur kul som helst. Oslo var en härlig stad och vädret var kanon! Solade för första gången i år och fick rätt så mycket färg :D
Men det bästa var förståss att träffa Linnea igen och så fick vi träffa hennes kille Kenneth, skit trevlig kille han gillar vi!

Har blivit sjukskriven nu ett tag framöver för att jag kräks så mycket och inte klarar av skolan för jag mår så dåligt. Hoppas verkligen att jag ska må bättre snart så jag slipper vara sjukskriven. Fast det är ganska skönt att stene har semester så då får vi en massa tid tillsammans :D
Är super lycklig och dunder kär!

Ska försöka ta hand lite om vårat hem just nu som ser ut som en svinstia, hundarna drar ju in en hel del och jag är rätt så bra på att gå in med skor. Ska försöka sluta med det så slipper jag kanske damsuga varje dag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0