Jobbar igen

Nu har jag börjat om att jobba lite smått, jobbade natt i onsdas och ska jobba imorgon igen. Känns ganska skönt för man blir lite lat när man bara är hemma.
Imorn kommer också några ev valpköpare hit och ska titta på valparna :D Ska bli såå spännande. Valparna är så otroligt söta just nu så jag vill behålla allihopa! Jag hoppas att jag kommer att bli less dom innan dom är 8 v så det inte blir så svårt att sälja dom.

För övrigt så är jag sur ledsen och förbannad (hormonerna som spökar kanske???), försäkringskassan vill inte ge mig några pengar när jag är sjukskriven för att jag är student. Inte ens under den här tiden som jag är sjukskriven och inte ens har nån skola. Helt galet men det är ju typiskt fk.
Sen får jag inte heller några pengar från a-kassan nu när jag är arbetslös en månad innan jag börjar sommarjobba - bara för att jag är student. Måste man vara miljonär för att kunns studera eller?? Jag tror nog jag får lov att vinna på lotto eller nått. För det är ju jätte lätt! :D

Har klippt gräset idag så jag är värsta stolt över mig själv! Det är ju iofs inte så jobbigt att klippa gräs men våran gräsmatta består av lite gräs en massa sten och så lutar den massor! Ibland glider gräsklipparen bara iväg så den är lite småjobbig att klippa faktiskt.

Nu ska jag äta lite och sen se på tv.


Kommentarer
Postat av: J

åhh man blir så förbannad på sånt där med pengar !!!
men de blir nog bra ska du se:)

2008-05-30 @ 21:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0