Bebis

Jag och Stene var på inskrivning igår. Vi pratade först om våra levnadsvanor, typ mat, alkohol och motion, vi fick väga oss båda två och jag hade gått ner ett kg sen sist jag var där och tog blodprov. Karin (våran barnmorska) tyckte att jag såg upphängd och nerslängd ut, vilket jag nog gör. Har knappt fått behålla nånting i magen på hela veckan och jag känner att energin håller på att ta slut. Är rätt så yr hela tiden och får ju inte i mig vätska, men tur att det finns isglass :D Jag får ju oftast behålla den iaf!
Det bästa av allt när vi var där igår var att vi fick höra på hjärtljuden! Det var jätte häftigt och jag började ju såklart att gråta, vilket jag gör ganska ofta nu för tiden. Jag är så glad att stene fick höra dom också, när jag var hos doktorn och gjorde mitt första ultraljud så var ju han inte med. Tyckte som inte att han behövde följa när jag bara skulle till doktorn, visste ju inte att jag skulle göra ultraljud. Men det var också skithäftigt!

Nu vill mina underbara hundar ut på en liten promenad :D
Vart tog förresten våren vägen?? Här kommer det ju snö lite nu och då :(


Kommentarer
Postat av: Signe

Ååååh! Jag börjar nästan gråta bara jag läser dina inlägg :D
Jag är rätt blödig redan nu.. tänk dig om jag skulle bli gravid nån dag. Haha..

2008-05-18 @ 01:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0