IKEA

Ja nu har jag varit på mitt kära IKEA och shoppat loss :) Två gånger tom för vi rymde inte allt i bilen fösta svängen till happaranda. Så när jag skulle ner till Kramfors och hämta Alice så for jag och Hilda en extra sväng till Ikea och shoppade lite mer. Så nu har jag ett helt nytt hem nästan och snyggt är det. Det är bara några småsaker som fattas.
Fick faktiskt en ny kökslampa av pappa och Tina så det är lite nytt i köket också. Fast jag har faktiskt strykt och sytt gardinerna så dom hänger rätt håll nu :) Var ledig lite förra veckan så jag hade tid med det. Nu ska möblerna slipas och betsas om och så ska det kaklas lite i köket. Om vi bara får låna den där kakelskäraren snart. Många projekt på G hemma nu men snart är det förhoppningsvis klart.

Jag och Hilda fick magsjuka efter att ha varit i Kramfors i helgen. Men idag mår jag lite bättre och klarar av att vara uppe ur sängen. Men jag har inte vågat äta annat än yoghurt för jag vill inte spy igen. Det är verkligen inte kul med magsjuka!

Känns förövrigt jäkligt spännande ifall Alice får några valpar. Är lite nervös för om jag kommer klara av att vara med när hon ska föda jag som inte ens kan se blod. Men jag tror stene får sköta den det är nog bäst så. Kanske inte är så bra om jag svimmar när hon håller på och ska föda en massa valpar :P

Måste sova en stund nu igen så man kanske blir frisk och orkar jobba nån dag också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0