Senadrag

Efter fyra timmars sömn så vaknade jag av att jag fick senadrag i vaden. Det är första gången som jag får det och det var inte alls kul. Efter några smärtsamma minuter (kändes som en evighet!) gick det över och så började jag känna att det kom i andra vaden men jag hann stoppa det genom att trycka foten mot hälen och pressa åt andra hållet. Jag slapp smärtan men jag är öm i båda vaderna nu.

Igår hände det jag har önskat ska hända. Diskmaskinen pajjade och Stene snörde ut den :D Jag harf tjatat på att vi ska ha en ny diskmaskin som är större men stene tyckte det var onödigt för den vi hade funkade ju. Vilket iofs är sant men en bänkdiskmaskin är ju så liten och nu när vi ska ha bebis snart så kommer det att bli mer disk. Kanske inte när h*n är nyfödd men efter ett tag :D
Så på torsdag efter vi vart hos barnmorskan så ska vi och kolla på en ny stooooor diskmaskin och en ny tv. KUL! Malin vi kommer till dig och handlar så jag hoppas du jobbar då...

Min mage den växer och blir större för varje dag. Jag har också börjat känna när bebisen sparkar och det är skithäftigt! Har börjat inse nu att det ligger en bebis där inne och att den kommer komma ut och att vi då har ett barn! Halva tiden har ju faktiskt gått idag så det kanske är dax att jag börjar inse det nu :P

Ska försöka gå ut och klippa gräset nu så vi inte växer inn här i huset. Håller tummarna för att det inte börjar regna idag igen....


Kommentarer
Postat av: J

åhh jag vill känna de sparka:) måste styra något nån dag!

2008-06-24 @ 19:03:59
URL: http://Johannalundman.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0