Mitt första fiskespö

Idag var jag och stene och handlade fiskegrejer, han hade fått presentkort av mig i födelsedagspresent så han kunde köpa fiskegrejer (som om han inte hade nog??). Sen ska vi ut och fiska nån dag när vi är lediga och vädret tillåter. Men jag äger ju inte en endaste fiskegrej så jag har köpt mitt första egna fiskespö idag! Eller ja det blev ett metspö, men lika stolt är jag för det :D Är ju inte direkt någon storfiskare så jag börjar smått, måste ju våga röra dom där slemmiga fiskarna innan man börjar köpa riktiga fiskegrejer.

Imorgon ska jag och stene på ultraljud, ska bli superskoj och vi längtar att få se den lill. Efter det ska vi och titta på barnvagnar. Stene fick i födelsedagspresent en barnvagn av sina föräldrar så nu ska vi och välja en som passar oss. Det är mycket man måste tänka på och många krav den måste uppfylla. Men vi får väl se ifall vi hittar nått :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul med ultraljud!! hoppas det går bra!

Kram

2008-06-10 @ 14:51:15
URL: http://annalindkvist.bloggagratis.se
Postat av: Mamma

Hmm kommer ihåg när du var liten då ville du aldrig röra fiskarna fördom var slemmiga o äkliga redan då.



Många kramar från mig o Odd

2008-06-10 @ 20:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0