Full fart

Jag hatar när allt jag skriver försvinner!
Iaf så har min syster och hennes familj varit och hälsat på. Vi har haft en jätte mysig helg men det märks att jag inte är van att ha barn omkring mig. Jag var helt slut efter helgen. Det kan iofs också bero på att det var fem hundar hemma hos oss och två löpte och en var helt galen och ville sätte på dom.
I lördas var karlarna våra (om man nu kan kalla dom det) ute och jagade en stund och jag syrran, barnen och hundarna var ute på långpromenad och hade med oss madrassen så Sebbe kunde åka.
På söndan passade jag och syrran på att åka iväg själva så vi for till statt och käkade frukost och snackade skit. Det var jätte mysigt.
Sen kom Svenne med fru och deras hund Loke som jag ska vara hundvakt åt snart. Våra hundar verkade då gilla varandra så det kommer nog att gå bra trots att deras hund inte gillar andra hanar. Men Alice hon försökte leka igång han hur mycket som helst men han fattade inte vad hon ville.
Sen när syrran hade farit var det bara att åka iväg till jobbet. Jag ville egentligen vara ledig men jag är så dålig på att säga nej ibland. Men som tur var så behövde jag bara jobba 5 timmar.

Hilda var hemma i helgen och jag hade verkligen velat träffa henne och Nelly men jag hann inte. Men jag fick träffa Carin och henne var det längesen jag träffade sist så det var trevligt :)

Stene har fått magsjuka idag så jag håller mig undan från han allt jag kan. Det är iofs inte så lätt när vi båda är hemma men jag är inte i samma rum som han iaf.
Ska jobba natt imorgon så jag hoppas verkligen att jag inte blir smittat. Har köpt vitpepparkorn och ätit det, jag vet inte ens om det funkar. Men det är bättre att testa iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0