Tillbaka i Skell

Ja nu var man tillbaka från Kramfors. Det har varit riktigt kul att träffa alla och jag saknar dom redan. Sitter på jobbet nu och ska jobba hela helgen. Kom hit direkt från bussen så man har inte ens fått fara hem och träffa Stene, som jag saknar hur mycket som helst. Vilken tur att han körde hit och gav mig en puss iaf :D

På måndag börjar man om skolan också, känns lite både och, är peppad på att börja plugga men ibland känns det lite onödigt då jag kanske inte ens kommer gå klart. Jag hoppas att jag kan göra det men man vet ju aldrig hur jag kommer att må innan bebisen behagar att ploppa ut. Sen vet man ju aldrig ifall jag klarar av att plugga samtidigt som jag har bebis, men jag hoppas att jag får en snäll en så jag kan gå skola iaf.

Jag hoppas också att jag ska få lite tid över till att träffa mina kompisar. Känns som jag  inte alls har träffat nån på jätte länge. Har ju jobbat ganska mycket i sommar så det kan ju bero på det och att jag är mycket tröttare än vanligt så jag orkar inte riktigt flänga som jag kunde göra förut.
Men imorgon kommer Johanna och äter frulle med mig. Det är så mysigt när vi äter frulle tillsammans så jag längtar lite :D

Kommentarer
Postat av: J

alltid jätte mysigt att äta frukost med dig:) ha de så bra här hemma nu! hälsa klassen och ta hand om magen;)

2008-08-16 @ 14:53:22
URL: http://johannalundman.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0