Tentapanik

Ja imorgon är det dax för terminens första tenta och jag har panik, tror inte jag kommer att klara den. Har en hög med papper med allt som jag ska kunna och jag läser och läser men jag fattar inte vad det står. Allt verkar osamanhängande och konstigt. Så vi ser väl hur det går.

Var och simmade igår med Signe och Samantha. Hade självklart tappat bort receptet som man får av barnmorskan så jag fick betala. Typiskt förvirrade jag.
Kan ju säga att det kändet då i armarna att simma! Jag har inte träningsvärk idag men dom är faktiskt lite möra. Blir nog att simma igen imorgon, ska försöka göra det 3 ggr i veckan så länge som jag orkar (och har tid, det är den som ställer till det mest).

Jag håller på att längta ihjäl mig efter min nya soffa och det är såååå jävla länge kvar tills den kommer. Jag vill ha den NU, helst så skulle den vara här igår, jag har inget tålamod och jag hatar att vänta.

Igår köpte jag p-passet, så jävla värt altså. Jag som aldrig har småpengar och får parkeringsböter lite nu och då. Nu har jag betalat 400:- och får stå på dom flesta parkeringar gratis. Räknade ut att ifall jag betalar på skolan den tiden det är kvar tills praktiken börjar så skulle jag betala 204 kr i parkeringspengar. Det är helt sjukt hur mycket man betalar till parkering!

Nu blir det ut i gråa vädret med mina två busfrön. Hade tänkt att vi skulle hitta på nånting kul ute idag, typ lägga spår eller nå. Men det känns som om det kommer börja regna snart så det ger inte så mycket.  Får hitta på nånting kul inne istället :D

Kommentarer
Postat av: JS

Hallå=) Hoppas allt är bra med dig och att de gick bra på tentan! Jag har de iallfall jätte bra. hälsa bebben och alla andra:)

Puss

2008-08-24 @ 12:10:07
URL: http://johannalundman.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0