Ny frilla

Äntligen har jag klippt mig, senast jag gjorde det var i oktober 2007!!!!!! Jag ska inte vänta så länge till nästa gång det har jag lovat mig själv. Mitt hår såg hemskt ut.
Den nya frillan är jätte häftig, men jag vet inte riktigt om jag trivs i den, det är kort och jag har alltid tyckt att kort hår är tantigt, så nu tycker jag att jag ser gammal ut. Första gången någonsin som jag har haft åldersnojja. Jag tycker inte att det är fult på andra eller att andra ser ut som tanter i kort hår, men jag tror att jag gör det. Fast det var en sväng där som jag tyckte att jag såg ut som när jag gick i mellanstadiet och hade klippt mig i "Robyn"-frilla, jag såg inte bra ut med den frisyren kan jag säga.

Brandövning idag och jag har då lärt mig lite grejer och testat på att släcka lite bränder. Det var kul att testa på fast det var lite jobbigt att bära brandsläckaren för min mage.

Igår var jag och simmade och det blev så att jag började tävla med gubben som simmade i banan breve. Jag vägrade sluta simma före han så det blev att jag simmade betydligt längre än vad jag brukar. Men jag vann :D Fast det är klart gubben visste ju inte om att vi tävlade. Men det är mycket roligare att simma om man tävlar mot någon. Trodde iaf att jag skulle ha träningsverk idag men jag känner ingenting, så imorgon blir det nog att simma lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0