Jobbarhelg

Ja då jobbar man sista passet för den här helgen. Är inte riktigt pigg om man säger så, tur att dom flesta gästerna ligger och sover så det är inte så många som ser hur hemsk jag ser ut. Hade en rätt så jobbig natt inatt och morgonen började inte så bra heller.
Var ute med Samantha och två av hennes tjej kompisar och käkade på en restaurang igår. Jätte trevligt var det men jag åt en fäskfile som inte alls var god. Det var säkert inget fel på köttet men jag gillar ju inte kött så mycket. Men resten av natten kräktes jag och mådde pyton och imorse när jag väl tog mig upp ur sängen så såg jag inte alls fräsh ut. Utslag i hela ansiktet, påsar under ögonen och spyfärdig. Som tur är har det gått över lite grann nu men jag längtar tills Stene kommer och hämtar mig så jag får lägga mig och sova.

För övrigt så kommer det att bli en jäkligt seg dag idag, troligtvis ännu segare än igår.
Imorgon ska jag ringa CSN och kolla om jag får några pengar av dom. Man kan ju alltid hoppas men jag tvivlar.
Nu ska jag iaf försöka få i mig lite mer frukost så kanske man blir pigg nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0