blähä

PARKERINGSBÖTER!!!! Gah jag är irriterrad. Var hos barnmorskan idag så vi parkerade där utanför, sen bestämmer vi oss för att gå och käka pizza och tyckte att vi kunde ju lika gärna stå kvar där. Det skulle vi inte ha gjort för hade vi skippat pizzan eller tagit bilen till pizzerian så hade vi inte fått parkeringsböter.

Annars såg allt bra ut och bebisen tar inte riktigt allt järn från mig längre :D Nog för att mitt järnvädre fortfarande är lågt men det är inte riktigt lika lågt som det var förr, så det är ju bra.

Jag har lyckats göra bort lite skolarbeten från förra terminen och en tenta är klarad :D Så nu ligger jag inte så mycket efter längre. Har även fixat praktikplats, ska vara med stenes mamma och lära mig ekonomi, bokföring och löner. Jag ska också lära henne en hel del om hur man använder en dator för hon skriver fortfarande på skrivmaskin.

Jag håller på att längta ihjäl mig tills nya soffan och barnvagnen kommer. Det är dock minst tre veckor kvar innan soffan är här och barnvagnen ska inte komma föränn i slutet på oktober. Måste lära mig att ha tålamod och vänta på att saker och ting ska hända. Vill ju oftast ha allting nu och helst igår.

Tålamod ska jag öva på att ha, lär behöva det i framtiden :P

Kommentarer
Postat av: J

fan vad surt med böter! Bra att bebben mår bra iaf:)

Hoppas de är bra med dig där hemma:) Puss

2008-08-27 @ 18:45:25
URL: http://johannalundman.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0