VÅR!!!!

Äntligen äntligen äntligen VÅR!!!!! Jag är så jävla glad att det är vår. Har längtat hur mycket som helst. Det är så härligt att kunna ha ytterdörren öppen utan att det blir svinkallt inne :D
Vi bor ju i södersluttning så våran tomt börjar vara ganska tom på snö nu, jag säger bara att det som göms i snö kommer fram i tö. Har hittat lite grejer som jag har tappat i vinter. En annan grej som kommer fram är allt hundbajs! *Äckligt* Vi har rensat hundgården jätte noga i vinter från varenda bajshög (trodde jag). Men ändå så har det tinat fram hur mycket som helst så Stene fick rensa lite :P hehe

Ska köpa en ny cykel i veckan så jag kan börja cykla med Rocco. Ska bli jätte skoj att komma igång och motionera han ordentligt. Han orkar ju för mycket för att jag ska hinna med han. Han är gjord för att kunna springa konstant en hel dag. Det är inte jag! Men om jag har en cyckel så då kan jag fara fram ganska fort på vägarna jag me :D

Det är bara lite mer än två veckor kvar innan jag och Hilda åkar till Norge och hälsar på Linnea. Ska bli skitskoj att träffa henne igen :D Jag hoppas att Alice har hunnit valpa innan jag far. Skulle vara tråkigt ifall hon gjorde det när jag var borta. Inte för att jag har tänkt vara med just när dom föds, för då svimmar jag. Men man vill ju vara där efteråt :D

Tror jag ska bege mig till skolan nu och må illa där istället för hemma.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman kul att läsa din blogg vet hur det känns att må illa det gjorde jag hela tiden med dig i magen. Kram Kram

2008-04-23 @ 13:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0