Jaha då hade jag också en blogg

Ja nu har jag också bestämt mig för att starta en blogg. Är ju inte direkt ensam om den saken.

Började med att hitta ett namn som jag ville ha. Hur lätt är det då när dom flesta i sveriges befolkning bloggar och alla nick som jag ville ha var upptagna. Så det fick helt enkelt bli för och efternamn. Känns verkligen som om man använde sin fantasi till det.

Ja nu är jag här iaf och tänkte skriva lite om mina tankar och mitt liv. Kommer säkert att bli mest om mina hundar och skolan. Det är ju faktiskt det som tar upp all min tid. Ibland umgås jag iofs med min pojkvän också.

Kan ju berätta att idag har jag avklarat en tenta i turism. Känns skönt, men jag har fortfarande fyra stycken kvar innan jul. Alkohollagen nästa vecka, får se hur det går. Är inte särskilt peppad på att plugga ett häfte på en miljon sidor.

Jag har iaf fått nått gjort idag och det var att ta en härlig promenad i skogen med hundarna. Stövarn fick äran att dra madrassen efter sig så han fick kämpa lite extra i djupsnön. Han är inte rädd för madressen längre iaf så nu ska jag bara köpa en bättre sele åt han så man kan börja dra lite mer seriöst.

Imorgon ska jag klippa mig och jag är inte peppad på att höra vad frisören kommer att säga om mitt hår. Jag har inte klippt mig sen i februari och håret är rätt så slitet. Blev så less på det förra veckan så jag klippte av en decimeter. Bara rakt av.
Så nu är jag inte alls snygg i håret och måste gå med svans hela tiden. Ska bli skönt att få en ny snygg frisyr imorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0